Snyggt & Tryggt

Vad är Snyggt & Tryggt

Snyggt & Tryggt ekonomiska förening startade december 2018. Föreningen har till ändamål att främja medlemmarnas ekonomiska intressen genom samverkan mellan bostadsrättsföreningar, bostadsföretag, lokala näringslivet, skolor, stadsdelsförvaltning och andra offentliga organ. Snyggt & Tryggts vision är att: Sjöstaden ska vara en attraktiv ”stadsdel” för boende och besökare och som ständigt utvecklas emot nya mål, ingen kan göra allt men alla kan göra något för Snyggt & Tryggt i Hammarby Sjöstad! För dig som är intresserad, vill ha kontakt eller lämna idéer maila till: info@snyggtochtryggt.se eller gå med i Facebookgruppen Snyggt & Tryggt i Hammarby Sjöstad.

Inbjudan till påskevent med Snyggt & Tryggt

Välkommen till Motel L och fira Påsk med S&T!

För ungdomar har vi lite fik och quiz med lite vinster.

Eventet är gratis, ingen bokning krävs.
Vi bjuder på lite dricka och godis. Vi har även ordnat så man kan sitta och rita.

Välkommen till en rolig stund!

Eventet arrangeras av Snyggt & Tryggt i Hammarby Sjöstad i samverkan med Sjöstadsföreningen och Motel L.