Meddelande från Valberedningen för Sjöstadsföreningen

Snart är det dags att välja en ny styrelse för Sjöstadsföreningen i Hammarby Sjöstad. Valet kommer ske på årsmötet den 7 mars 2019, kl 18.00 på Park Inn, Midskeppsgatan 6.

Är du intresserad att arbeta med Sjöstadens utveckling? Vill du vara med i styrelsen för Sjöstadsföreningen? Kanske känner du någon som skulle passa? Valberedningen önskar nomineringar av styrelseledamöter till Sjöstadsföreningen till valberedningen@sjostadsforeningen.se senast den 15 februari

Styrelsen för Sjöstadsföreningen består för närvarande av ordförande och sex ledamöter. Vi har ambitionen att utöka styrelsen till nio medlemmar nästa år.

Sjöstadsföreningen har nu 51 Brf-föreningar i Sjöstaden som medlemmar, därutöver ingår två SKB-kvarter. Verksamheten har fortsatt utvecklas under 2018 med fortsatt stöd för energieffektiviseringar, aktiv del i Klimatklivet, ramavtal för upphandlingar av tjänster, trafikfrågor, uppstart av projektet Snyggt & Tryggt, arrangörskap för Valborg och medverkan i Sjöstadsdagen och mycket mera till gagn för medlemsföreningar och medborgarna i Sjöstaden.

Vi ser fram emot många kandidater och nomineringar!

Med vänliga hälsningar,
Valberedningen

Carmen Stefan, Brf Sjöpärlan
Jan-Olof Ohlsson, Brf Sjöstadshamnen
Henric Gustafson, Brf Sickla Kanal.