people sitting at the table looking to another person standing in front of them

Det går fortfarande att anmäla sig till styrelsen!

Valberedningen söker fler kandidater och tar gärna mot förslag på kandidater att nominera till styrelsen för 2022-2023.

Sjöstadsföreningen och dess styrelse gör ett viktigt och intressant arbete som är utvecklande både Hammarby Sjöstad, din bostadsrättsförening och för dig själv. Föreningen och styrelsen driver frågor och deltar i aktiviteter och processer som handlar om allt möjligt som till exempel boendemiljö, trafik-, säkerhets- och trivsel och samverkan mellan de boende och bostadsrättsföreningar i Hammarby Sjöstad. Sjöstadsföreningen har sin grund i bostadsrättsföreningarna i Sjöstan för att genom samverkan få en tydligare och gemensam röst. Det finns nu möjlighet för fler personer att bidra till att utveckla vår och din Sjöstad.

Om du själv är intresserad och vill veta mer eller anmäla dig själv eller någon du känner så tar du kontakta valberedningens sammankallande, Bertil Stockhaus, stockhaus@stosn.com.

Valet sker på årsstämman den 30:e mars, så tveka inte och gör det direkt.

För valberedningen

Bertil Stockhaus