Nyhetsbrev och information från Polisen

Snyggt & Tryggt vill göra er uppmärksamma på polisens senaste information om Grannsamverkan med bilaga, se presenterade filer. Här ges tips om ny Grannsamverkans app plus viktigt info om vad vi kan göra för att förhindra/försvåra brott samt minska skadan om något ändå sker.

Är er förening med i någon Grannsamverkan? Anmäl i appen, gå med eller starta en egen grupp!

Tillsammans gör vi skillnad för vårt område! 🙂

Nyhetsbrev Grannsamverkan Oktober 2024
Med info om ny Grannsamverkansapp bland annat – viktigt för er föreningar med Grannsamverkan att ta del av.

Utan tillfalle inget brott SSF – Bilaga till Polisen Grannsamverkansinfo oktober 2024
Mycket bra och tänkvärd information att ta del av. Här får vi tips på hur vi kan göra det mer komplicerat att begå brott samt minska skadan om något ändå sker.