You are not connected. The newsletter may include some user information, so they may not be displayed correctly.

Nyheter från Sjöstadsföreningen

Säkerhet, mer förråd och stämman

Hy

Säkerhetsläget i Sjöstan

Trygghet i och kring våra Brf:er är temat för vårt medlemsmöte den 19 april med talare från Polisen och Stiftelsen Tryggare Sverige. Mötet arrangeras av Sjöstadsföreningen i samarbete med Snyggt & Tryggt i Hammarby Sjöstad.

Tid: Onsdagen den 19 april, kl. 18-20.

Plats: Unity, Heliosgatan 13

Entré: Kostnadsfritt. Vi bjuder på dryck, kaffe och smörgåsar.

ANMÄL DIG HÄR!

Polisen - lägesbild

– Hur är läget i Sjöstan, nationellt och internationellt?

– Vad bör en Brf-styrelse känna till och tänka på?

– Vikten av att anmäla brott och misstanke om brott till polisen, anonyma anmälningar.

Stiftelsen Tryggare Sverige

– Vad kan en Brf göra själva för att öka tryggheten och i samverkan med andra?

- Vad är viktigt att tänka på om något händer? Egna och andras uppleveler?

- Vad finns det för stöd att få?

Behöver ni mer förråd?

Vår samarbetspartner, Sjöstadens Förråd & Förvarings, systerbolag hyr ut förråd 1 – 15 kvm bara 9 minuter från sjöstaden. De erbjuder alla medlemmar i Sjöstadsföreningen helt gratis hyra första månaden och det går utmärkt t kombinera erbjudandet med andra kampanjer. Minsta hyrestid är 2 mån för att ta del av erbjudandet. Läs mer och boka ditt förråd direkt på www.stockholmselfstorage.se

Se årsstämman!

För er som missade Sjöstadsföreningens årsstämma förra veckan kan ni se en inspelning av mötet HÄR.

Du får denna e-post för att du har valt att följa oss eller är medlem eller har deltagit i någon av våra aktiviteter och därigenom anmälts att prenumerera. Du kan närsom helst välja att sluta genom att klicka på avanmäl nedan.

Se till att alla i din Brf får utskicken från oss. Anmäl här: Subscribe