Sjöstadsföreningen

Öka tryggheten i din Brf

Den 23 februari arrangerar Sjöstadsföreningen i samarbete med Snyggt & Tryggt ett medlemsmöte där inbjudna talare informerar om vilka aktörer som ansvarar för trygghet och säkerhet i Sjöstan och vad en brf kan göra för att öka tryggheten för sina medlemmar.

Vi berättar även om vad som redan görs idag i vår stadsdel och vad det finns för stöd att få.

Tid: Den 23 februari, kl 18-20.

Plats: Unity Hammarby Sjöstad

Entré: Kostnadsfritt. Vi bjuder på dryck, kaffe och smörgåsar.

Anmäl dig här!

Nytt ramavtal: Laddsystem

Sjöstadsföreningen har träffat ett ramavtal med ChargeNode gällande laddsystem och laddboxar.

Se alla ramavtal!

Nytt ramavtal: Möteslokaler

Sjöstadsföreningen har träffat ett ramavtal med Eatery Lumafabriken gällande lokaler för möten och årsstämmor.

Se alla ramavtal!