You are not connected. The newsletter may include some user information, so they may not be displayed correctly.

Sjöstadsföreningen Påminnelse Säkerhetsmöte

Nyheter från Sjöstadsföreningen

Hy

Inbjudan: Säkerhetsmöte

Välkommen till en medlemsträff med temat "Kris och beredskap i en brf" den 7 december kl 18-20 på Eatery Lumafabriken. Föranmälan krävs men mötet är kostnadsfritt för medlemmar.

Här berättar brandsförvörsvaret, polisen, staden och försäkringsbolag om hur styrelsen förbereder sig för en kris i föreningen och hur man hanterar den. Vi bjuder på dryck, kaffe och smörgåsar.

Läs mer här!

Du får denna e-post för att du har valt att följa oss eller är medlem eller har deltagit i någon av våra aktiviteter och därigenom anmälts att prenumerera. Du kan närsom helst välja att sluta genom att klicka på avanmäl nedan.

Se till att alla i din Brf får utskicken från oss. Anmäl här: Subscribe