You are not connected. The newsletter may include some user information, so they may not be displayed correctly.

Medlemsbrev augusti 2022

Nyheter från Sjöstadsföreningen

Hy

‍Sjöstadsdagen

Lördagen den 3 september är det äntligen dags för Sjöstadsdagen igen. På årets festival blir det massor av aktiviteter för alla åldrar, från de allra minsta till seniorerna, och ett fullspäckat scenprogram med debatt, elevkonserter, dansstopp, barbershopkör i världsklass, hiphopshow för barn, a capella kör, kvartett och jazzband. Välkommen lördag den 3 september kl 10-21

Många barnaktiviteter

Det finns många aktiviteter för  barn och ungdomar på Sjöstadsdagen. Bland annat ponnyridning, ansiktsmålning, fiskdamm, dans, skate, basket, parkour, kanot, hantverk, kampsport,  pannafotboll och andra fysiska utmaningar och tävlingar. På scenen blir det dansstopp och musikshow med hiphopartisten Jompa.

Loppmarknad

Som vanligt arrangeras det loppmarknader på Sjöstadsdagen så sätt igång att rensa därhemma och sälj så det ryker! Platserna är gratis, men vill du ha en garanterad plats med bord på Luma torg kan du förboka den för 100 kr på festivalens hemsida sjostadsdagen.se

VIP-loppisen (den som ska förbokas) är även öppen söndagen 4 september.

Städdag 17 september

På Världsstäddagen den 17 september arrangerar Snyggt & Tryggt i Sjöstaden en städdag kl 14-16. Samling vid Tårtan.

Läs mer på FB-sidan Snyggt & Tryggt i Sjöstaden

Du får denna e-post för att du har valt att följa oss eller är medlem eller har deltagit i någon av våra aktiviteter och därigenom anmälts att prenumerera. Du kan närsom helst välja att sluta genom att klicka på avanmäl nedan.

Se till att alla i din Brf får utskicken från oss. Anmäl här: Subscribe