You are not connected. The newsletter may include some user information, so they may not be displayed correctly.

Sjöstadsföreningen Kallelse till Årsstämma 2022

Nyhetsbrevet med senaste nytt

Du får denna e-post för att du har valt att följa oss eller är medlem eller har deltagit i någon av våra aktiviteter och därigenom anmälts att prenumerera. Du kan närsom helst välja att sluta genom att klicka på avanmäl nedan.

Se till att alla i din Brf får utskicken från oss. Anmäl här: Subscribe

Onsdagen den 30 mars 2021 Klockan 18:30, kaffe och macka serveras från 18:00.

Efter mötet finns tillfälle till mingel med dryck och snacks. Mötet hålls fysiskt på UNITY, Heliosgatan 13. Möjlighet att deltaga digitalt finns också. Länk till mötet finns på hemsidan eller i den länkade kallelsen.

Mötet inleds med Presentation av Hammarbybacken, inifrån och ut. Talare är Stockholm Vatten och Avlopp och Skistar.

Vi vill att ni anmäler er så vi kan skapa en röstlängd och närvarolista så vi kan beställa rätt mängd mackor och kaffe. Vi behöver alltså namn på alla som vill komma, vilken förening ni tillhör och helst vem som röstar för er föreningen. Svar önskas före 28 mars. Flera från föreningen kan delta men bara en röst per förening.

Anmälan finns på hemsidan. (klicka på rubriken eller "Read more".)

Välkommen, aktiva föreningar ger en stark organisation.

Styrelsen

Valberedningen söker fler kandidater och tar gärna mot förslag på kandidater att nominera till styrelsen för 2022-2023.

Sjöstadsföreningen och dess styrelse gör ett viktigt och intressant arbete som är utvecklande både Hammarby Sjöstad, din bostadsrättsförening och för dig själv. Föreningen och styrelsen driver frågor och deltar i aktiviteter och processer som handlar om allt möjligt som till exempel boendemiljö, trafik-, säkerhets- och trivsel och samverkan mellan de boende och bostadsrättsföreningar i Hammarby Sjöstad. Sjöstadsföreningen har sin grund i bostadsrättsföreningarna i Sjöstan för att genom samverkan få en tydligare och gemensam röst. Det finns nu möjlighet för fler personer att bidra till att utveckla vår och din Sjöstad.

Om du själv är intresserad och vill veta mer eller anmäla dig själv eller någon du känner så tar du kontakta valberedningens sammankallande, Bertil Stockhaus, stockhaus@stosn.com.

Valet sker på årsstämman den 30:e mars, så tveka inte och gör det direkt.

För valberedningen

Bertil Stockhaus

‍Nyhetsbrevet utges av Sjöstadsföreningen.

Du kan läsa om oss på www.sjostadsforeningen.se

‍‍ ‍Avanmäl