Sjöstadsföreningen

Nya ledamöter

Personer som skriver på avtal

‍Till alla brf:er

Sjöstadsföreningens nyhetsbrev är en viktig kanal för föreningens medlemmar. Här meddelas viktiga event, seminarier och nya ramavtalsleverantörer, liksom ändringar i befintliga avtal. Brf-styrelser byts delvis ut varje år och för att nyhetsbrevet ska nå fram till rätt styrelseledamöter behöver föreningen få aktuella mailadresser.

Vi är därför tacksamma om ni mailar en lista över de i era styrelser som bör få nyhetsbrevet till info@sjostadsforeningen.se