You are not connected. The newsletter may include some user information, so they may not be displayed correctly.

Sjöstadsföreningen

Nyheter från Sjöstadsföreningen

Hy

‍Nytt ramavtal

Sjöstadsföreningen har skrivit ett ramavtal med ELON på Fannys väg 3 i Hammarby Sjöstad där ni som medlem kan få riktigt bra priser, men också personlig service gällande vitvaror, tvättstugor, kök och annat. De hjälper er att hitta en bra och prisvärd lösning som passar just era behov och förutsättningar.

Kontakta kontorschef Freja Jonsson Blomberg om ni har frågor så kan ni boka in ett kostnadsfritt hembesök.

freja.jonsson-blomberg@elon.se

Du får denna e-post för att du har valt att följa oss eller är medlem eller har deltagit i någon av våra aktiviteter och därigenom anmälts att prenumerera. Du kan närsom helst välja att sluta genom att klicka på avanmäl nedan.

Se till att alla i din Brf får utskicken från oss. Anmäl här: Subscribe