Laddar Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Loppisbord Luma torg

2022-09-03 kl. 11:00 - 2022-09-04 kl. 16:00

- Gratis – 100.00kr

På Luma torg kan du boka en garanterad plats, inkl bord 180×75 cm, för 100 kr per dag. 200 kr för båda dagarna. (Loppis med bord, på kartan)

Övriga platser är gratis (Loppis, på kartan) och kan användas av sjöstadsbor i mån av plats och om man står på anvisa plats och följer de regler och anvisningar som gäller för loppmarknaden. Bord ingår inte i gratisplats och det går inte att förboka.

Läs mer här: Loppmarknaden

Instruktioner för bokning /anmälan:

1. Tryck på ”Kommer” för den eller de dagar du vill boka bord och ange dina uppgifter. Namnet på utställaren och e-postadress till den som ska betala. (Du kan bortse från fältet Antal gäster. Ska stå 1)
  2. Du får din biljett skickad till den angivna e-postadressen.
  3. BETALA HÄR
    1. Om du bokat en dag (lördag eller söndag) ska du betala 100 kr:
      Om du har bokat lördag och söndag ska du betala 200 kr.
  4. Om du inte betalar gäller inte biljetten. Vi skickar en påminnelse efter några dagar. Betalar du inte då tar vi bort din biljett och erbjuder den till någon annan.
  5. Biljetten är en värdehandling och ska kunna uppvisas vid loppisen för att få rätt till ett bord. Även kvittot på betalning ska kunna visas.

Antal platser är begränsat till 100. (Antal som kommer räknar fel pga strul med systemet. Siffran på platser som återstår visar dock rätt. När den visar 0 är hundra platser bokade.)

Karta

Biljetter

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biljetter är inte längre tillgänglig

Start:
2022-09-03 kl. 11:00