Sjöstadsdagen

Sjöstadens invånare, företag , bostadsrättsföreningar, föreningar, restauranter investerar i Sjöstadsdagen i Hammarby Sjöstad.
Sjöstaden visar upp sig på Sjöstadsdagen 5:e september 2020.
Du som vill visa upp din verksamhet och berätta hur du tänker investera i Sjöstadens framtid på Sjöstadsdagen 5:e september 2020 anmäl ditt intresse till vår kassör på ekonomi@sjostadsforeningen.se
Du som vill ha en sparringpartner kring hur och på vad sätt du skulle kunna investera i Sjöstadens framtid hör av dig till Jan Boström ( 070-5226422). Jan.bostrom@gaiainvest.se.
Jan Boström
Ordförande Sjöstadsföreningen Hammarby Sjöstad

Löpande information på www.sjostadsdagen.se samt www.facebook.com/sjostadsdagen

Sjöstadsdagen började arrangeras i mindre skala i anslutning till GlashusEtt. Från och med 2014 har Sjöstadsföreningen en samordnande roll i samverkan med GlashusEtt, Folkets Hus, Kulturskolan, Biblioteket, Sjöstadskapellet, Sjöstadens Hembygdsföreningen och Söderandan. Sjöstadsdagen genomförs varje år i september i Lumaparken och på Luma torg. Det brukar vara kultur- och musikprogram på scenen, besök av bibliotekets bokbuss, barnaktiviteter, serveringar från restauranger, caféer och foodtrucks, event och program från medverkande företag och organisationer och inte minst Sjöstadens största Loppis.

Intresserad av bilder från tidigare Sjöstadsdagar? Klicka här.

Är kanske du en av våra sponsorer 2020?