Sjöstadsdagen

Sjöstadens invånare, företag , Bostadsrättsföreningar, föreningar, restauranter investerar i Sjöstaden Hammarby Sjöstad. Sjöstaden visar upp sig på Sjöstadsdagen 7 september.
Du som vill visa upp din verksamhet och berätta hur du tänker investera i Sjöstadens framtid på Sjöstadsdagen 7 september anmäl dig till Jan Boström, Erik Borg eller Lina Andersson.
Du som vill ha en sparringpartner kring hur och på vad sätt du skulle kunna investera i Sjöstadens framtid hör av dig till Jan Boström ( 070-5226422). Jan.bostrom@gaiainvest.se.
Jan Boström
Ordförande Sjöstadsföreningen Hammarby Sjöstad

Löpande information på www.sjostadsdagen.se samt www.facebook.com/sjostadsdagen

Sjöstadsdagen började arrangeras i mindre skala i anslutning till GlashusEtt. Från och med 2014 har Sjöstadsföreningen en samordnande roll i samverkan med GlashusEtt, Folkets Hus, Kulturskolan, Biblioteket, Sjöstadskapellet, Sjöstadens Hembygdsföreningen och Söderandan. Sjöstadsdagen genomförs varje år i september i Lumaparken och på Luma torg. Det brukar vara kultur- och musikprogram på scenen, besök av bibliotekets bokbuss, barnaktiviteter, serveringar från restauranger, caféer och foodtrucks, event och program från medverkande företag och organisationer och inte minst Sjöstadens största Loppis.

Intresserad av bilder från tidigare Sjöstadsdagar? Klicka här.

Våra sponsorer från 2018

Sponsorer 2018