Sjöstadsdagen

Sjöstadens invånare, företag , bostadsrättsföreningar, föreningar, restauranter investerar i Sjöstadsdagen i Hammarby Sjöstad.
På grund av rådande Pandemi kommer Sjöstadsdagen INTE hållas den 5:e september 2020 utan flyttas fram till 4 september 2021.

Du som vill ha en sparringpartner kring hur och på vad sätt du skulle kunna investera i Sjöstadens framtid hör av dig till Jan Martinsson Jan.Martinsson@Hammarbysjostad.se

Jan Martinssom
Ordförande Sjöstadsföreningen Hammarby Sjöstad

Löpande information på www.sjostadsdagen.se samt www.facebook.com/sjostadsdagen

Sjöstadsdagen började arrangeras i mindre skala i anslutning till GlashusEtt. Från och med 2014 har Sjöstadsföreningen en samordnande roll i samverkan med GlashusEtt, Folkets Hus, Kulturskolan, Biblioteket, Sjöstadskapellet, Sjöstadens Hembygdsföreningen och Söderandan. Sjöstadsdagen genomförs varje år i september i Lumaparken och på Luma torg. Det brukar vara kultur- och musikprogram på scenen, besök av bibliotekets bokbuss, barnaktiviteter, serveringar från restauranger, caféer och foodtrucks, event och program från medverkande företag och organisationer och inte minst Sjöstadens största Loppis.

Intresserad av bilder från tidigare Sjöstadsdagar? Klicka här.

Är kanske du en av våra sponsorer 2021?