Sjöstadsdagen

Sjöstadens invånare, företag , bostadsrättsföreningar, föreningar, restauranter investerar i Sjöstadsdagen i Hammarby Sjöstad.

På grund av rådande pandemi har Sjöstadsdagen 2020 ställts in. Sjöstadsdagen kommer nästa gång att hållas den 4 september 2021.

Du som vill visa upp din verksamhet och berätta hur du tänker investera i Sjöstadens framtid på Sjöstadsdagen –  anmäl ditt intresse till info@sjostadsforeningen.se

Du som vill ha en sparringpartner kring hur och på vad sätt du skulle kunna investera i Sjöstadens framtid hör av dig till Jan Martinsson

Jan Martinssom jan.martinsson@hammarbysjostad.se
Ordförande Sjöstadsföreningen Hammarby Sjöstad

Löpande information på här på hemsidan

Sjöstadsdagen började arrangeras i mindre skala i anslutning till GlashusEtt. Från och med 2014 har Sjöstadsföreningen en samordnande roll i samverkan med GlashusEtt, Folkets Hus, Kulturskolan, Biblioteket, Sjöstadskapellet, Sjöstadens Hembygdsföreningen och Söderandan. Sjöstadsdagen genomförs varje år i september i Lumaparken och på Luma torg. Det brukar vara kultur- och musikprogram på scenen, besök av bibliotekets bokbuss, barnaktiviteter, serveringar från restauranger, caféer och foodtrucks, event och program från medverkande företag och organisationer och inte minst Sjöstadens största Loppis.

Är kanske du en av våra sponsorer 2021?